Завдання курсу вирішуються шляхом ігор-експериментів, що є основним видом пізнавальної діяльності дитини. Кожне заняття складається з декількох незалежних блоків, що розділені фізкультхвилинками.
Основне правило виховання – допоможи дитині зробити ЦЕ самостійно.
Основні задачі курсу: розвиток дрібної моторики, сензитивної сфери дитини, її мислення, самостійності, формування емоційних уявлень про оточуючий світ.
Етап ознайомлення На першому етапі малюки знайомляться з оточуючим середовищем, новим простором, цікавим для них світом, розвиваючими іграшками, незнайомими дорослими (викладачами). Викладач у цей період спостерігає за малюками, вивчає особливості їх поведінки, робить висновки, що допоможуть в подальшому планувати структуру занять.
Етап індивідуального розвитку. Навчання на даному етапі найбільш важливе як для дитини, так і для викладача. У цей період встановлюється тісний контакт між малюком і викладачем. В процесі ігрових занять викладач обов'язково знаходить час для індивідуального спілкування з кожною дитиною, ставить перед ним завдання і спостерігає за їх виконанням. В результаті, такий індивідуальний підхід допомагає викладачу визначити до якого виду діяльності у дитини є нахили, дає можливість звернути увагу батьків на ті моменти розвитку, що потребують додаткової роботи, або ж виявляти задатки таланту.
Етап соціалізації. Грамотне виховання на заняттях курсу формує соціальні навички малюка: чи зможе він без комплексів активно спілкуватися зі своїми однолітками та дорослими; чи зможе успішно вирішувати конфлікти; яким буде його спілкування з людьми, що його оточують?
Під час навчального курсу "Навчаємось з мамою" малюк ознайомиться зі світом, що його оточує, вивчить кольори, розміри, форми, частини, зможе самостійно виконувати різні логічні вправи і завдання, розвиватиме дрібну моторику, навчиться грати на шумових музичних інструментах, співати перші пісні, ліпити та малювати.