Художньо-естетичний розвиток дошкільників - Мои статьи - Каталог статей - Центр інтелектуального та творчого розвитку "Райдуга"
Главная » Статьи » Мои статьи

Художньо-естетичний розвиток дошкільників
Велике значення для розвитку дитини має художньо-естетичне виховання.
Дитина не тільки знайомиться з прекрасним, але й вчиться нескладним елементам виконання творчих робіт. Через малювання, ліпку, аплікацію у дитини розвивається мілка моторика, пробуджуються різні нахили, формується творче мислення. Покращуються уміння орієнтуватися в просторі, вдосконалюються навички планування послідовності дій з метою досягнення необхідного результату.
Розвиток мілкої моторики займає особливе місце, адже вона в подальшому буде сприяти освоєнню письма, і, звичайно, стимулювати розвиток мозку.
 
Показники творчого розвитку на четвертому році життя.
- Дитина може зображувати предмети та явища, створюючи чіткі форми, підбираючи кольори, акуратно зафарбовувати, використовуючи різні матеріали: олівці, фарби, гуаш, фломастери, кольорова крейда тощо.
 
- Передавати нескладний сюжет, об’єднуючи в малюнку декілька предметів, будуючи композицію, в залежності від задуму.
 
- Прикрашати запропоновані силуети, в залежності від отриманого завдання, або за своїм задумом.
 
- Створювати образи різних предметів з пластиліну чи глини, вміти поєднувати їх в композицію, використовувати в ліпці різні прийоми (прищипування, витягування, розгладжування, вдавлення тощо)
 
- Правильно тримати ножиці та різати ними по прямій та по діагоналі чотирикутної фігури, вміти вирізати коло з квадрата, овал з прямокутника.
 
- Акуратно наклеювати зображення предметів , що складаються з декількох частин, вміти підбирати кольори в залежності від задуму.
 
- Складати візерунки, композиції з засушених рослин, і пласких геометричних фігур.
 
- Вміти створювати різні будівлі з кубиків за зразком, з допомогою дорослого.
 
- Вміти згинати листок паперу навпіл, поєднуючи куточки.
 
Показники творчого розвитку на
п’ятому році життя.
 
- Створює зображення предметів за уявою, зображає сюжети на теми оточуючого життя, явищ природи, літературних творів.
 
- Може використовувати різні композиційні рішення, різноманітні матеріали для зображення.
 
- Знає і використовує різні кольори та відтінки для створення виразних образів.
 
- Виконує складні стилізовані візерунки, за наявністю потрібних для цього знань.
 
- В ліпленні може створювати невеликі сюжетні композиції, передаючи пози, рух фігур, дотримуючись основних пропорцій.
 
- В аплікації може використовувати різні прийоми вирізання, а також обривання.
 
- Може під час конструювання проаналізувати зразок будови, спланувати етапи побудови, знаходити конструктивні рішення.
 
- Здатна під керівництвом дорослого чи самостійно виготовляти нескладні моделі способом орігамі, може виконувати різні вироби з природного та підручного матеріалу.
 
Можливості творчої реалізації весь час вдосконалюються. Виконуючи ті, чи інші прийоми, дитина розвиває естетичні почуття – чуття міри, смаку, гармонії. Використовуючи в роботі пензлі, пластилін, ножиці, вона формує тонкі рухи пальців, що в подальшому дозволять впевненіше тримати ручку чи олівець. Здійснюючи побудову композиції у тому чи іншому виді творчості, дитина вчиться планувати свою діяльність, і це в подальшому дозволить їх навчитися керувати собою і будувати варіанти розвитку подій як наслідки тих чи інших дій.
Категория: Мои статьи | Добавил: Ирина (10.10.2010)
Просмотров: 4545 | Комментарии: 1 | Теги: воспитание детей, мелкая моторика, развитие, конструирование, Малювання, рисование, творчество | Рейтинг: 3.0/5
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email:
Код *: